On turvafirmasid, mis loovad su kontorisse või kaubanduspinnale tehnilise valve lahendusi, mis ületavad oma keerukuselt seda, mida võid olla näinud filmis Mission Impossible. Samas on ka turvafirmasid, mis opetimeerivad lahenduse nii õhukeseks, et see kaotab mõtte. Me ei kuulu kummagi hulka.


Ülepingutamine ja olukord, kus ükski osapool tegelikult ei vastuta ja lõpuks on kõiges süüdi klient ise.

Pole raske aru saada, et kui keegi soovib saada tulu tehnilise lahenduse seadmete müügist, siis tärkab temas majanduslik ind müüa pigem rohkem kui vähem seadmeid. Kahetsusväärselt on sama olukord ka turvateenuste turul - tihti hirmutatakse klienti näitelugudega, mis järgikisid alguses justkui mõne action-filmi stsenaariumit ning jõuaksid lõpuks välja kohutava tragöödia formaati. Mis juhtub selle kõige tagajärjel? Kliendile müüakse lahendus, mis ületab oluliselt tema mistahes ratsionaalseid vajadusi ning mida - arvestades valdkonna statistikat - ei lähe ka mitte kunagi tarvis. Sisuliselt võib olukorda võrrelda tuumapommi ostmisega selleks, et jaapani ninja-sõdurid ei saaks korstna kaudu su majja tungides sulle olulist kahju tekitada: esiteks on sündmuse esinemise tõenäosus võrdlemisi väike ja teiseks pole vahendid, millega sellele reageeritakse, ka eriti tarmukalt valitud.

Veidi harvem esineb teine äärmus - turva-lahendus ei ole terviklik, sest selles sisaldub valdkondi või osatöid, mille eest keegi ei vastuta. Näiteks võib seadmeid paigaldanud ettevõte süüdistada tootjat puudustes, mille osas tootja hakkab süüdistama turvafirmat nende puudulikus hooldamises, mille osas leiab turvafirma omakorda lepingust punkti, mille alusel seda oleks vaja olnud eraldi tellida ja ühesõnaga - praktiliselt alati jääb süüdi klient. Arvestades sellega, et enamasti alluvad säärased sündmused Murphy seadustele, ei soovita me aja ja närvide säästmiseks sel viisil oma õnnega mängida. Mida siis teha?


Meie lähenemine - lahendused, mis lihtsalt töötavad.

Mitmed meie kliendid on üllatunud, et meie spetsialist ei püüa müüa rohkem seadmeid või keerukamaid teenuseid, vaid pigem vastupidi. Me teeme väga konkreetse riski-analüüsi, mille puhul jahmatame klienti omal moel - oleme täiesti ausad. Reeglina ei ole klient nii ebahariliku lähenemisega harjunud ja kahtlustab alguses siiski, et me ikkagi üritame talle müüa mõne varjatud lisa-teenuse. Seda me ei tee. Me soovitame lahendusi, mis lihtsalt töötavad - teevad seda, mida on tegelikult vaja: annavad ohu korral häire meie peakeskusesse, millele toimub reageerimine vastavalt tegelikele põhjendatud vajadustele. Reeglina kasutame oma lahenduste välja töötamisel maksimaalselt ära ka seda, mis on juba olemas. Mis tänu kõigele sellele juhtub? Ütleme välja karmi tõe: sisuliselt ei muutu mitte midagi seoses kliendi vara kaitstusega, küll aga väheneb kliendi igakuine arve tehnilise valve teenuse osas.

Kõik meie tehnilise valve teenuse lepingud sisaldavad meiepoolset vastutust kogu toimiva süsteemi osas. Sa ei kuule mitte kunagi pikki lugusid sellest, kes veel vastutab. Vastutame meie - Estonian Security Team. Ja just sel põhjusel, lisaks sellele, et keegi ei soovi üle-maksta, on mitmed kliendid välja vahetanud oma senise tehnilise lahenduse teenusepakkuja või valinud meid partneriks oma uue tehnilise lahenduse osas.  Soovid teada, kas sellel sammul oleks ka sinu jaoks majanduslikult mõtet? Küsi pakkumist ja näed! Kaotada ei ole sul midagi, küll aga võid hakata tulevikus maksma vähem.